sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Sunnuntaitreenit

Jee, derbykuvia taas! Tänään treenattiin Yhteiskoulun liikkasalissa. Yks uus tyttökin oli mukana kattelemassa meien meininkiä ja testaamassa vähän itsekin luistimia. Nakitin tän tytön kuvaamaan vähän mun kameralla siinä samalla, hähä.



Normaalistihan roller derbyssä luistellaan aina rataa vastapäivään, nyt aloteltiin lämmittelyt ottamalla jokunen kiekka myötäpäivään. Mä en osaa YHTÄÄN luistella noin päin. :D Varsinkin sirklaaminen on ihan supervaikee juttu, kun sitä normaalisti tekee aina vaan siihen yhteen tiettyyn suuntaan. Mun aivot ei vaan käsitä. Pitäis treenata enemmän tota, ettei musta tuu ihan muotopuolta.




Sit treenattiin leaningia, eli koitettiin nojailla pari ulos radalta. Iines Rankka sano, että mussa on kokooni nähden paljon voimaa. Jee! :D


Osattiin myös muodostaa rivi, kun koutsi anto ohjeen: "Menkää riviin. Rivi on se missä seisotaan vierekkäin."


Pakkaharjotuksessa puolet porukasta lakos polvilleen aina pillin vihellyksestä. Muiden tehtävänä oli sit yrittää olla luistelematta päälle. Netta päätti ohittamisen sijaan ylittää mut avaamalla haaransa. :D Harmi ettei siitä oo kuvaa!



Riina Balleriina selitti muutaman tehokkaan tavan pidätellä tyyppejä takana, tässä kokeillaan semmosta viuhka-asiaa. Kyllähän tuolta menis tyyppi jos toinenkin läpi.. Tän jälkeen pelattiin useempi minipeli 4 vs. 4. Pelaamiset on treeneissä aina ihan parasta juttua, mutta kyllä mä meinasin taas kuolla kun pingoin siellä radalla jokusen kierroksen. Mut <3.


Loppukevennyksenä Netan ja mun kauniit hymyt. =))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti