torstai 8. joulukuuta 2011

DERBY-JEE


Nyt ois muutama Roller derbyyn liittyvä jeejee-juttu. Eka on se, että oon ilmoittautunut Winter Games 2012 -tapahtuman Roller derby bootcampille. Tää tapahtuma on siis Tukholmassa heti tossa Tammikuun alussa. Lentoliput on hommattu, nyt vaan kun jaksais vielä hetken oottaa! Ihan sairaan jännää päästä treenaamaan kaikkien siistien tyyppien kanssa, ja vieläpä oikeen ULKOMAILLE!



Toinen jeejee on tietysti se, että Team Finland nappasi tossa viikonloppuna Toronton MM-kisoissa viidennen sijan. Ihan sairaan hyvä sijoitus! Ja parastahan on tietysti se, että selätettiin Ruotsi. Selkeesti on kehitystä tapahtunut sen taannoisen Helsingissä pelatun Suomi - Ruotsi -ottelun jälkeen. Hyvä Suami! Kisoja netistä seuratessa sai taas uutta kipinää omaan treenaamiseen, tulispa mustaki niin hyvä! Ja parempi! Kuvat Marko Niemelä.

3 kommenttia:

  1. ooooouuuuuu miten siistiiii!! mä vast yks päivä mietin et miten kivaa ois harrastaa jotain niin et pääsis ulkomaille harjotusleirille tai jolleki! ni nyt sä pääset!! :D

    VastaaPoista
  2. Tuo bootcamp kuulostaa mahtavalta! Oletko ajatellut meneväsi myös May Day in Helliin? Sehän on ihan Helsingissä. :)

    Mulla ei ole mitään ulkomaanmatkoja edessä, mutta RollerCon 2012 on Vegasissa ja sinne ajaa täältä vain nelisen tuntia ja voi luoja mä olen innoissani. Pitää jaksaa odottaa heinäkuuhun asti.~

    VastaaPoista
  3. Nina: Hehe joooo. :D Ehkä joskus pääsen viel vähä Tukholmaa kauemmaski!

    Nisha: Toki meen kaikkiin mihin vaan pääsen! Oon sen verran innokas. :D Toi MayDay in Hell oli jo keväällä, mut jos ne uusiks järjestää ens vuonna ni oon kyllä niin menossa. Ja voi Vegas! Oon ehkä vähän kateellinen sulle!

    VastaaPoista