sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Etukäteissynttärilahja


Mulla on synttärit ens viikon lauantaina (22v!), mut sain synttärilahjani vähän etukäteen. Oon ollu se viiminen ihminen ilman älypuhelinta, ja katkerana katsonut vierestä kun kaikki kaverit räplää ringissä hienoja luurejaan. Mut enpä oo enää! Poikaystävä osti mulle käytetyn iPhonen. Ei oo joo mitään uusinta uutta, mut oon tästä kuitenkin tosi onnellinen. On muuten kivaa kun lähes kaikki kaverit on mua vanhempia - ei hirveesti tuu mitään ikäkriisiä. :-D


Takakuori on kokenu vähän kovia, mut ei se menoa haittaa!

Voin tässä samalla esitellä mun kynsiväkerryksiä. Oon vähän ehkä innostunu lakkailee kynsiä, vaikka oon yleensä superlaiska tekemään yhtään mitään. Nyt en oo jaksanu leikata niitä, ja jos on pitkät kynnet ni täytyyhän niissä olla jotain lakkaa. Noi siniset glitterikynnet ei ehkä oo kaikista edustavimmat, ja laitoinki glitterit päälle vasta kun edellinen hieno ranskalainen manikyyri veteli viimesiään, enkä jaksanu kaivaa kynsilakanpoistoainetta esille. Miten se vanhojen lakkojen poisto voiki olla niin vaikeeta? Mut siis niin, tein alunperin ihan tavallisen ranskalaisen manikyyrin valkosilla kärjillä, ja huitasin vielä rajalle ohuen hopeisen viivan. Nyt on sitten ihan simppelit punaset kärjet. Ehkä seuraavaks koitan tehä jotain vähän monimutkasempaa. Viikko vielä aikaa nauttia siisteistä kynsistä, sen jälkeen mulla alkaakin joulusesonkityöt ja melko suurella todennäköisyydellä kynnet on pilalla heti ekan pahvilaatikkokohtaamisensa jälkeen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti