tiistai 14. kesäkuuta 2011

Sairaan innoissaa

Mulla on aiemmin ollut blogi pystyssä pariinkiin otteeseen, mutta oon aina melko pian turhautunut siihen hommaan. Siihen, ettei mun jutut tai kuvat jaksa kiinnostaa mua itteänikään. Mut nyt oon keksiny jotain, josta jaksan olla ihan sairaan innostunu, ja josta jaksan jauhaa väsymättä vaikka kuinka pitkään. Tää blogi tulee olemaan paikka kaikelle roller derby -vöyhötykselle; treenijutuille, valituksille kipeistä lihaksista ja valtavista mustelmista, oman kehityksen seuraamiselle jne. Ja ehkä siinä sivussa tulee kirjotettua muutakin, saa nähä.



Okei, on ehkä vähä dorkaa selittää kuinka SAIRAAN INNOSTUNU jaksankaan olla, kun todellisuudessa mun derby-kamppeet on vielä matkalla Briteistä tänne kauas Kouvolaan. Oon siis alottanu tän harrastuksen nyt vasta tutkimalla kuumeisesti kaikkea lajiin liittyvää, tuijottamalla tuntitolkulla videoita YouTubesta ja miettimällä pääni puhki itelleni sopivaa pelinimeä. Mut ylläolevan kuvan kamat (+ polvisuojat, kyynärsuojat, ulkorenkaat ja pyöreet jarrut) on toivottavasti täällä vielä tän viikon aikana, ni pääsen tositoimiin. On ehkä turhaa mainita, etten millään jaksais oottaa.

Palaillaan sit kun kamat on täällä ja oon valmiina iskemään naamaa asfalttiin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti