torstai 29. marraskuuta 2012

Bont


Tervetuloa kotiin, uuet parhaat kaverit. <3 Eli Bontin Quad Hybrid Carbon ja pleittinä Avengerin magnesium. Himottelin ensin kultasia bontteja, koska ne nyt vaan on niiiiin cool, mut päädyin lopulta kuitenkin tämmöseen vähän normaalimpaan väricomboon. Malttamattomuuttani, koska niitä kultasia olisin saanu ootella vielä ainakin kuukauden lisää. Nyt nää tuli mulle kahdessa viikossa, mikä on ihan hyvä aika ottaen huomioon, että Berliinissä oli tässä välissä iso derbyturnaus, joka varmasti työllisti kovasti Quad Roller Skate Shopin henkilökuntaa. Ja siellä myös asennettiin mulle pleitti valmiiksi, ettei ite tarvi sen kanssa tuhertaa.

Jonkun verran sisäänajoa nää varmasti vaatii, ennen ku rupee tuntuu oikeesti mukavalta. Vähän pääsin jo kokeilemaan tänään, kun testattiin fresareiden osaamista. Mut saikulla oon edelleen, ei tää flunssa ainakaan yhtään helpottanut oo, päinvastoin. Eli bench coachina huomiseen Lahti vs. Kouvola -scrimmageen. :(

4 kommenttia:

  1. Voi Ässä, oon niin onnellinen sun puolesta, hienot on!!!

    VastaaPoista
  2. Mitäs oot tykänny? Mikä luistin sulla oli ennen? Onko noi kuinka leveet/kapeet/ketterät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oon tykänny, mut ei nää mun maailmaa oo sen kummemmin mullistanu. Mul oli ennen riedell dash, mikä on melkeenpä sama ku R3. Niihin jäi varvasosastolle hirveesti tilaa, ku oli numeroo liian isot mulle. Bonttien kans ei oo sitä ongelmaa, mut jos nyt tilaisin ni ottaisin erimallisella lestillä, nois jää vähä korkeudessa ylimäärästä tilaa, mikä kyl aika hyvin korjaantu pohjallisen vaihdolla. Ja voihan noit muotoilla, mut en oo ainakaan viel jaksanu ruveta siihen. Ketterät on joo, toi pleitti oli nappivalinta!

      Poista