keskiviikko 16. toukokuuta 2012

six days a week

Suvi on niin ahkera päivittämään blogia että mulle tuli ihan huono omatunto. Pakko päivittää jotain, vaikka en vieläkään jaksa penkoa esimerkiksi Barcelonan kuvakansiota postausta varten. Teen sen kyllä tässä vielä. Pian! Sanon kuitenkin jo nyt heti, että Barcelonassa oli ihanaa ja suunnittelen jo vähän uutta reissua sinne. Voiko olla mitään kivempaa kun luistella auringon paisteessa meren rannalla parin kivan kaverin kanssa ja pysähtyä välillä jonkun kioskin kohdalla ostamaan jätskiä? Vastaus on EI.


Se mitä nyt oikeesti tulin kertomaan, on että oon ollut aika ahkera tässä viimisen viikon aikana. Tänään tuli kuudes päivä luistelujuttuja täyteen! Torstaina koitettiin vähän matkaluistella (Lisbet oli lopulta liian kujalla ja me ootettiin sitä turhaan ihan liian kauan, että se siitä kymmenestä kilsasta sitten) ja valvottiin fresareitten leveltestejä, perjantaina ei välitetty pienestä vesisateesta vaan harjoteltiin Sarkolassa joitain juttuja Turkupeliä varten, lauantaina oli se peli Turussa (oli huippua!), sunnuntaina treenattiin Haanojan haalilla (ihana lattia ja tarpeeksi tilaa ihan oikeen kokoselle radalle, tää oli yhtä juhlaa), maanantaina vähän matkaa ja Sarkolakikkailua ja tiistaina oli sit treenit kartingradalla. Tuntuu että oon oppinut tän kuuden päivän aikana taas paljon uutta. Se on aina kiva huomata. Tänään treeneissä pelattiin ja saatiin tuomarilta kehuja. Toivottavasti tää hyvä tatsi säilyy!

Sen lisäks että kuus päivää on saanut mun lihakset semisti kipeeks, oon myös ihan täynnä mustelmia. Kiva mennä huomenna töihin vähän asiakaspalveluhommiin, kun näytän ihan perheväkivallan uhrilta. Onneks siltä mustalta silmältä oon vielä välttyny (Rosvo sai Turusta tuliaiseksi semmosen, tai ainakin melkein). Hassua muuten miten ne mustelmat löytää itsestään jälkikäteen eikä ees muista että olis sattunut. 

No joo, hyvää yötä! Ja paljon terkkuja sille Turun ihanalle tytölle joka tunnustautui mun blogin lukijaksi. Tuli oikeesti ihan sairaan hyvä mieli jee! :)




3 kommenttia:

  1. Mul on ranteessa just sen näköset mustelmat että joku kotihirviö ois huutaessaan puristanut napakalla otteella emäntäänsä pysymään paikoillaan. Ei oo kyl varmaa kauheen kiva olla derbyaddiktin poikaystävä ku naapurit pitää vaimonhakkaajana.

    VastaaPoista
  2. Huomasin lehestä että Kotkassa on Open Skate perjantaina ja aattelin kaverin kanssa lähtä kattoo. Kerroin sitte yhelle toiselle kaverille (Minnalle!) tästä innostuksesta ja se linkitti mulle sun blogin. Oonki tässä nyt tän päivän aikana lukenu tän koko blogin läpi ja nyt oon vaa enemmän intona ! :D Et kiitos vaa sulle ku tartutit muhun enemmän tota intoa. Saa nähä kuin likan käy, onko mun laji vai ei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiva kuulla! Tsemppii sulle open skateen, veikkaan et innostus vaan kasvaa kun pääsee vähä kokeilee niitä luistimia. :D

      Poista