perjantai 27. tammikuuta 2012

puolentoista viikon heiaheiat


Hullu kuntoiluviikko menossa, tota luisteluakin mahtuu mukaan ihan hieno määrä! Maanantain Roller derby 1h on kuvaukset, oikeesti oltiin luistimilla ehkä kolmisen tuntia. Aattelin ensin olla laittamatta tätä HeiaHeiaan, mut ku joukkuetoveritkin laitto joitain tunteja ni piti munkin. :D Mitennii iskee joku kilpailuvietti tänkin asian kanssa.... Kuntosalilla kävin tekemässä ylävartalotreenin maanantaina. Olo oli opastusten jälkeenkin vähän eksynyt ja hyvin hyvin heikko. Mikäs siellä pienimmillä painoilla naama punasena äheltäessä. Mut ei oo ainakaan suunta kun ylöspäin. Keskiviikkona olin rohkea ja menin Eiran kanssa jammailemaan SH'BAMiin. Se oli yllättävän hauskaa! Siellä siis tanssahdeltiin erilaisin tyylein menemään ja hiki kyllä tuli. Torstaina salilla jalkatreenin vuoro, ja se oli kyllä jopa kivaa! Alakroppa ei oo ihan niin heikko enää mitä toi yläkroppa on, ni ei oo ihan niin tuskasta. Sopivien painojen valinta tuntuu kyllä vielä tässä vaiheessa haastavalta. Mut tällä hetkellä fiilis salitreenistä on tosi hyvä, ja mun tekis kyllä mieli mennä jo uudestaan! Mut pidän nyt ainakin alkuun tahtina kaks kertaa viikossa. Torstai-illan derbytreeneissä jalat oli melko voimattomat, että pitäs kyllä koittaa sovittaa toi jalkatreeni johonki semmoseen väliin ettei se täysin hiekoita mun luistelua. Tänään mun piti vielä mennä testaamaan spinning, mutta tajusin että meillä on vielä sunnuntainakin derbytreenit ja mun jalkaparkani taitavat tarvita vähän lepoa tähän väliin. Ja Tampereella ois ihan kiva pystyä tekemäänkin jotain.

Noi torstai-illan, eli eilisen, derbytreenit oli muuten samalla meidän avoimet ovet! Oon aika huono bloggaaja kun en muistanu täällä ees mainostaa koko asiaa (ei sillä että mulla ees olis kouvolalaisia lukijoita, onko?), mut oli siitä sentään parissa lehdessä ja Facebookissa juttua. Jokatapauksessa meidän Open skate suju paljon paremmin kun mitä uskalsin toivoa, oli monta uteliasta silmäparia katsomassa ja kokeilemassa luistimiakin! Toivottavasti saadaan näistä ees jokunen mukaan maaliskuun freshmeat training periodille!

Pitäis varmaan lähtä kouluun, hyi.

2 kommenttia:

  1. Jepulis, täällä on ainakin yks kouvolalainen :) Olin torstaina paikalla ja oli oikein mielenkiintoista. Olen vieläkin ihan fiiliksissä joten kiitos teille. FTP:lle suunta seuraavaksi...

    VastaaPoista
  2. Linda: Oooo, mahtavaa! FTP:llä nähdään siis, jee. :)

    VastaaPoista