sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Buzzador - Maxim Sports

Mulla kävi aika hyvä mäihä! Pääsin nimittäin mukaan kahteen Buzzador-kampanjaan, joissa mun tehtävänä on siis testata muutamia tuotteita ja kirjottaa niistä sitten blogiin. Maxim Sportsin protskujuomia ja -patukoita sisältäneen paketin hainkin jo Ärrältä, ja kohta pääsen lisäksi maistelemaan Hälsans Kökin kasvisruokia. Oon ollu Buzzador vuodesta 2008, ja päässyt kampanjoihin mukaan aika tarkalleen kahden vuoden välein. Et ei hirveen rankkaa oo tää homma ollut. Mut nyt on kyllä selkeesti kivoimmat kampanjat meneillään, varsinkin tää Maxim Sports!

Buzzadoriksi voi rekisteröityä nettisivuilla kuka tahansa hommasta kiinnostunut. Omat kiinnostuksen kohteensa ilmoittamalla voi varmistaa sen, ettei saa kutsuja mihinkään mikä ei nappaa. Jos päätät rekisteröityä ja oot ystävällinen, merkkaa mut suosittelijaksi (nimimerkki deyn)!




Maxim Sports on mulle entuudestaan ihan tuntematon nimi, mutta tän tyyppisiä tuotteita oon muilta valmistajilta aina silloin tällöin käyttänyt. Juomajauheet ja poretabletit on ollu kova sana peleissä ja bootcampeilla, ja palautusjuomia oon juonu aina välillä esim salitreenin jälkeen.

On tehnyt aika paljon mieli maistella näitä ihan vaan huvikseen, ilman sitä urheilua, mut oon malttanut mieleni. Tänään derbytreeneissä pääsee testiin toi lemon&lime -urheilujuomajauhe, ja varmaan on maistettava ennen treeniä myös tommonen sweet&salty -patukka. Odotukset on korkeella nyt kuulkaas!

2 kommenttia:

  1. Vau, vaikuttaa mielenkiintoiselta! Onko Maxim Sports samalla viivalla esimerkiksi Gainomaxin kanssa (yhtä hyvän makuista, tehokasta ja hinta-laatusuhde)?

    Oon aikasemmin tutustunut vain Gainomaxin palautusjuoma valikoimaan, kun vasta hiljattais olen alkanut kunnolla liikkumaan, joten kiinnostaisi onko tämä vielä parempaa kuin mihin oon totuttautunut. :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehdottomasti on samalla viivalla! En oo kaupassa tutkinu mitä nää maksaa, mut varmaan aika samoissa kun esim Gainomax. Kantsii kokeilla kyl. :)

      Poista